6 Eylül 2017 Çarşamba

Pixers Seçimlerimizle Güzelleşen Duvarlarımız

Evimde yarım kaldığını hissettiğim bir çok alan için büyüklü-küçüklü fotoğraflar, resimler düşünüyordum ve geçtiğimiz günlerde bir kısmını tamamlama fırsatım oldu.
Bunlardan en önemlisi de yatak odamızda, yatak başının geldiği duvardı ve bir türlü uygun parçayı bulamamıştım. Ancak geçtiğimiz günlerde Pixers'den seçtiğim duvar resmi tam yerini buldu ve odaya bambaşka bir hava kattı.
Evimiz çatı katı olduğu için pencerelerimiz az ve küçükler. Bu geniş ve büyük odada ise sadece küçük bir pencere var ve odanın geri kalan duvarlarını doldurmak biraz zor oluyor. Pixers'in sonsuz sayıdaki desenleri ve resimleri arasındaki, duvar resimlerine bakarken, bu pencere resmini ilk gördüğümde odaya en uygun resmin bu olacağını düşündüm. Bir an oranın Küre Dağları'na bakan, küçük bir dağ evinin penceresi olduğunu hayal ettim. Ve şimdi de, her baktığımda tekrar oradaymışım gibi hissediyorum. Yani odamıza yeni bir pencere açmış gibi olduk. Palet yatağımız da bu küçük dağ evi penceresine oldukça yakıştı.
Bu duvar resmi küçük olduğu için vinil malzeme tercih ettim. Yakın fotoğrafından anlaşılacağı gibi kağıdın dokusu ve kalitesi, resmin çözünürlüğü ve renkleri harika. Ve insan güvenliği, sağlık, hijyen, ekoloji ve çevre dostu teknolojiler kullanıyor Pixers. Daha ne olsun!
Sadece o duvar değildi düzenlemek istediğim. Sınırsız çeşit, resim ve fotoğraf arasından seçmem zor olsa da iki çerçeveli resim ve bir tane de tuval baskı daha seçtim.
Bitkileri, özellikle de  kaktüsleri çok sevdiğim için bu alüminyum çerçeve içerisindeki kaktüs fotoğrafını yatak odamızdaki başka bir köşeye yerleştirdik.
Bu köşeye bir de hasır koltuk almak istiyorum, ama ona biraz daha zaman var.
Aşağıdaki köşeyi Instagram'dan hatırlarsınız. Bu köşe öylesine bir araya gelmişti aslında. Evimiz için yaptığımız masa, bir süre sonra elimize geçen her şeyi koyduğumuz, üstü ıvır-zıvırdan geçilmeyen bir alana dönmüştü ve çok dağınık oluyordu. Bu sebeple masanın bacaklarını söktük ve tablasını da o köşeye öylesine yerleştirmiştik. O köşe, odada otururken sürekli gözümüzün kaydığı ve çok boş duran bir köşeydi. Sonra tablanın üzerini birkaç eşya ile düzenleyip bu hale getirdik.  Bu harika dünya haritasını da Pixers'ten seçtikten sonra tamamlandı ve artık değiştirmeyi düşünmüyoruz bile!
Şimdi gözümüz o tarafa kaydığında gördüğümüz alan bizi mutlu ediyor. Bitkilerimiz de yerlerini sevdiler, eminim onlar da mutlu!
Son olarak bir de tuval baskılı bir fotoğraf aldım. Banyo duvarında kullanmak istiyorum, ancak orayı henüz hazırlamadım. Orası da başka bir yazının konusu olsun.

Pixers'in, bizler için binlerce sanatçı ile işbirliği yaparak hazırladığı, sonsuz sayıdaki desen, resim, duvar kağıtları, tuvaller ve çerçevelere ulaşmak için https://pixers.com.tr/tuval-baskilar tıklamanız yeterli!

Şimdilik hoşçakalın.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tasarım:Sawako Kuronuma