14 Şubat 2012 Salı

LOVE

Audrey Richter'in You and I adlı şarkısıyla merhaba demek istiyorum bugün.
Aslında çok sevdiğim başka bir şarkıyı paylaşacaktım. Joseph Arthur'un Honey and The Moon parçasını. Yıllar önce rastladığım bu şarkı saplantı olmuştu bende ve gece gündüz dinliyordum. You Tube'da birisi anne babasının çok eskiden çekilmiş videosunu klip yaparak eklemişti ve o video çok hoşuma gitmişti. Bugün de o sevdiğim şarkının o videosunu paylaşmak istemiştim ama kaldırılmış ne yazık ki ve bu parçaya eklenmiş o video. Bu şarkıyı da dinlediğimde aşağıdaki sözleri çok etkiledi beni.



"When I can't fly will you run with me
When I can't run will you walk with me
When I can't walk will you carry me
When I can't walk will you carry me"

Gerçekten aradığımız, istediğimiz bu değil mi? Bizimle daima birlikte olacak, bizi hep koruyacak, ne olursa olsun hep sevecek biri..

Uçamadığımda, benimle birlikte koşacak mısın
Ben koşamadığımda, yürüyecek misin benimle
Ben yürüyemediğimde, beni taşıyacak mısın?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tasarım:Sawako Kuronuma