11 Şubat 2012 Cumartesi

Sevgiliye..

Size her gün sevgililer günü mü? Bize öyle. Peki neden dilimizden düşmüyor bu gün? Her yerde kalpler, pembeler, kırmızılar, tek taşlar, ayıcıklar...
Ne kadar umursamıyormuş gibi davransak da, ticari diye nitelesek de o günü, bence her zamanki bir gün gibi  değil O. Olmaz yani. Olamaz. İlla özel birşey olur.Küçük bir öpücük, kısa bir mesaj, ufak bir hediye, hoş bir çiçek..
Hem ben severim pembeyi, kırmızı ;)
Sevgililer günü ön kutlaması tek başına, kendi kendine :) Tatlı bir kahvaltı..
Küçük, kolay bir öneri..
Damla Çikolatalı Pancake





4 yorum:

  1. Vaay adını doğru bilmişim :) Çok lezzetlidir, ben yanında sütlü neskafe isterim :)

    YanıtlaSil
  2. Süper görünüyor.Aklıma getirdiğin iyi oldu.Eşime 14 şubat sabahı işe giderken böyle güzel bi pancake yapsam güzel olacak sanırım.Ellerine sağlık.Fotolar çok güzel..
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. merhabalar:)
    ne hoş bir sayfa bu böyle..
    çok farklı bir tınısı var yazılarınızın, paylaşımlarınızın..:)
    seve seve izleyiciniz oldum bile.
    bende sizi bekliyorum sayfama.
    kucak dolusu sevgi eşliğinde:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) beğenmenize sevindim.

      Sil

Tasarım:Sawako Kuronuma