23 Kasım 2011 Çarşamba

Bu Aralar Ben..

...çok sinirliyim, tahammül sınırlarım iyice daraldı. Böyle birilerini parçalayasım var. Bazen diyorum keşke bir arabam olsaydı, doldursaydım bagajını boş şişelerle. Gitseydim sakin, kimsenin olmadığı bir yere duvara duvara fırlatsaydım şişeleri. Belki hıncımı alırdım. Gerçi bu sinirim eve gidince geçiyor. Benimki 8:30-18:30 mesaili.

...bu sinirimde biraz da sinüzitimin payı var. Ağır kokularla(sigara gibi) ortaya çıkan tuhaf bir baş ağrısı ve buna bağlı olan burun yanması (sadece burun olsa neyse alnıma kadar gittiğini hissediyorum kokunun) canımı çok sıkıyor. Elalemin sigarasının cezasını ben çekiyorum.

...blogumu yine ihmal etmeye başladım. Aslında bu sefer isteksizlikten ya da vakitsizlikten değil, beceriksizliğimden. Büyük heveslerle girdiğim mutfaktan hayal kırıklığıyla çıkıyorum. Ama bu hafta için umutluyum.

...geçen hafta 1.5 kg'lık beyaz ganaj çikolata aldım. Sırf onu kullanıcam diye tarifler araştırıyorum :)

...suflenin bana göre birşey olmadığını anladım. Henüz üç dört defa denemiş olmama rağmen artık sıktı beni. İçindeki yumurta kokusu yüzünden ve kıvamını tutturamadığımdan şimdilik vazgeçiyorum sufleden. Çok fazla çeşit denemedim tabi. Herhalde bundan sonra denersem de çok keskin aromalarla veya sadece bol bitter çikolata ile denerim.

...yılbaşı temalı ürünlerle ve dekorasyon bloglarıyla kafayı bozmuş durumdayım.

...örgüyle çalışmalarım devam etmekte. Bu sefer örgü ve keçe karışımı süslemeler peşindeyim.

...yazı özledim. Halbuki mont ve bot giymekten, şal takmaktan, hırkalarla fazla kilolarımı saklamaktan memnundum. Niye yazı özledim bilmiyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tasarım:Sawako Kuronuma