29 Aralık 2009 Salı

Benim Yılbaşı Ağacım


                                       
                              
                                      
Uzun zamandır ablamda değerlendirilmek için bekleyen bu hindistancevizi kabuğu ve çam kozalağı, benim ellerimde bu şekle büründü.

Nasıl yaptığıma gelince; kozalağı daha önceden yeşil renge boyamıştı ablam.
Kozalağın üzerini, renkli taşları ve renkli iplerden kestiğim minik parçaları yapıştırarak süsledim.
En üste de keçeden kestiğim yıldızı yapıştırdım.
Renkli kartonlardan kestiğim kağıtlarla minik hediye paketleri yaptım.
Hediye paketlerinin üzerini kurdelelerle ve iplerle süsledim.
Kozalağı, bir parça köpüğün üzerine batırarak sabitledim.
Köpüğü de uhu ile hindistancevizi kabuğuna yapıştırdım.
Demlenmiş çayı kurutarak toprak olarak kullandım.
Kar taneleri için de boncuk elyaf kullandım.
Keçeden yaptığım kardan adamı, hediye paketlerini ve evdeki diğer kozalağı da yerleştirerek kendimce bir kompozisyon oluşturdum. Böylece ilk kez bir yılbaşı ağacım oldu :)
Düşündükçe aklıma daha bir çok şey geliyor bu kompozisyona eklenebilecek. Bir ara pastel boyalarla bir ev resmi yapıp, arka plan olarak kullanmayı düşündüm, ama abartmayım dedim :) Bu şekilde çok daha iyi oldu.

2 yorum:

  1. çok sempatik bir düzenleme olmuş :) eline sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Bulutsuz gökyüzü senin olsun demiştim; ümitlerin solmasın, tükenmesin diye. Yeni yılda hiç ümitsiz kalmaman ve hayallerine kavuşman dileğiyle..Mutlu Yıllar...

    YanıtlaSil

Tasarım:Sawako Kuronuma