24 Temmuz 2014 Perşembe

Mimlenmişim

Sevgili Deeptone beni de mimlemiş. Hemmen en içten cevaplarla yanıtlamalıyım dedim. Teşekkür ediyorum kendisine.

  • Aşk mı bağlılık mı?  Aşk..

  • Gurur mu teslim olmak mı? Gurur..


  • Sarışın mı esmer mi?  Esmer.. (Sarışın sevgilim duymasın)
 
  • Yeşil göz mü mavi göz mü? Masum bakmadıkları sürece ikisini de sevmem, ela veya kahve iyidir :)
  • Et mi tavuk mu? Nasıl piştiğine bağlı ;)
 
  • Karpuz mu kavun mu? Karpuz..


  • Altın mı gümüş mü? Gümüş..
 
  • Kedi mi köpek mi? Köpek, kedilerden hazzetmiyorum.
 
  • Beyaz mı siyah mı? İkisini de alamaz mıyım? Alamıyorsam, siyah..
 
  • Yağmur mu güneş mi? Güneşli bir günde yağmur iyidir.
 
  • Mesajlaşmak mı aramak mı? Aramak..
 
  • Bodrum mu Çeşme mi? İkisine de gitmedim henüz..
 
  • Deniz mi havuz mu? Havuz..
Mim kültürüm pek gelişmiş değil ama sanırım birilerini mimlemek adetten. O yüzden ben de isim veremesem de yapmak isteyen herkese gönderiyorum.
Teşekkürler Deeptone.
Sevgiler..
 

8 yorum:

  1. seni biraz daha tanıyorum böylece,mimle bu yönden çok işe yarıyor
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yaparken ben de öyle düşündüm. Birbirimizi tanımak için keyifli bir yöntemmiş.

      Sil
  2. Sevgilim duymasın ama Esmer cevabına çok güldüm. Bence de duymasın veya acaba bir pembe yalan olarak Sarışın mı deseydin acaba? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :P :P Son kararım sarışınlardan yana oldu tabi, ama genel olarak esmer severim, bebeklerde özellikle :)

      Sil
  3. Bloglarin saasali dönemlerinde bu mim olayi epeyce coktu..Hemen hemen her hafta birilerinden bir mim haberi gelirdi...Sonra blog yazarlari teker teker sustu.Ne mimler kaldi ne etkinlikler......Artik sadece diger platformda "like"var..Simdi "mimlenmisim" yazisini okuyunca hem sasirdim hemde sevindim...Demek bloglari okuyan tek tük de olsa insanlar var....Sevindim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben blog okurken yazarın kendisini de çok merak ettiğim için yazıları mutlaka okurum. Hatta sırf tarif paylaşıp başka bir şey yazmayanları takip etmem. Etkinlikler de mimler de güzel ve hareket katıyor blogculuğa. Bence devam etmeli arada..

      Sil
  4. sen şekerliksin beeee :)

    YanıtlaSil

Tasarım:Sawako Kuronuma