20 Temmuz 2012 Cuma

Tarifsiz:Fırında Çupra Balığı

Tarifli tarifsizlerimden merhabalar :)
Geçenlerde akşam yemeği için hazırladığım balıklar bunlar. Tabağımın görüntüsü için şimdiden kusura bakmayın diyorum. Balığı koyarken biraz kenarlara sürmüşüm ve aç olup da bir an önce yumulmak isteyince pek de düşünemedim temizlemeyi :) Tadı çok güzeldi. Birkaç hafta önce sevgili Beste'nin yayınladığı tarifi denemek istemiştim ancak taze zencefil bulamadım yolumun üzerinde. Ben de azcık toz zencefil sürerek denedim. Tabi ki lezzeti aynı olmamıştır. Ama kokusu çok güzeldi. Her ne kadar önce kağıtta pişirsem de hafif sulu kaldığı için suyunu çektirmek istedim. Bir 15 dk da kağıtları açarak pişirdim. Patateslerimi de ayrıca fırınladım.
Erkek arkadaşım da ben de bayıla bayıla yedik. Bir dahaki sefere mutlaka taze zencefille denemeyi istiyorum.

Patatesler de çok hoşuma gitti. Tekrar deneyip tarifini paylaşacağım ileride.






Görüşmek üzere!

4 yorum:

  1. Bence görüntü de süper. Doğal olması bence çok daha iyi.Geçen gün yabancı bir blogda gördüm, omlete gibi birşey yapıyor, yumurta kabul kırıntıları tavanın içinde.(benim de sorunumdur o). Diğer resimde eliyle alıyor onları. Bu arada çıpura da bayağı haysiyetliymiş, kocaman. Demek balık yemek zamanım gelmiş. Eline sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Teşekkürler. Evet balık oldukça iriydi. Yarısı bile yetmişti.

      Sil
  2. İftarda böyle bir sofrayı hayal ettirdin bana şimdi...
    Sanırım açken senin sayfana uğramamak gerek. Ellerine sağlık.
    Denizciğim sayfan çok cici. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay evet :) Ramazan'da gündüz tarif paylaşmak da zorlaştı artık.
      Teşekkür ediyorum güzel sözlerin için. Sevgiler benden de.

      Sil

Tasarım:Sawako Kuronuma