25 Ocak 2010 Pazartesi

Güzeller Güzeli İstanbul Nihayet Kavuştu Gelinliğine

Bakmayın siz onun asık suratlı, arsız, karmaşık kişiliğine. Seveni çok onun. Son zamanlarda biraz içine kapanmış, biraz üzgündü sanki. Ama artık kavuştu gelinliğine, biraz gecikse de erdi muradına. Şimdi şenlik var heryerde, her sokakta, her evde. Herkes bu güzel düğünü kutluyor.
Onlardan biri olarak ikide bir fırsat yaratıp çıkıyorum dışarı. Seyrediyorum karın yağışını. Soğuk da olsa çıkarıyorum tadını.

Kar yağmışken kardanadam yapmazsam olmaz diye çıktım, kapının önünde minicik bir kardankız :) yaptım. Soğuk hava ve yağan kar buna elverdi ancak.


                                            Bu da geçen sene yaptığım kardankız :)

1 yorum:

  1. teyze çok güzel olmuş zaten geçen seneninkini de hatırlıyorum.

    YanıtlaSil

Tasarım:Sawako Kuronuma