17 Ağustos 2014 Pazar

Şeftalili Buzlu İçecek

Bugün buralar çok sıcak. Dün de böyleydi, eriye eriye küçüleceğim sanırım.
Bu sıcağa dayanamayınca kendime limonata yapayım diye girdim mutfağa. Fakat buzdolabındaki tek kalmış şeftaliyi görünce bambaşka bir şey yapıp çıktım. İhtiyacımız olan sadece 3 şey var; şeftali, limon ve buz. Blenderı da unutmayalım ama..
Hesapta hiç olmayan bu yazıyı acele yetiştirdim size. Meyve püresini sevenler için harika bir serinletici içecek.




Şeftalili Buzlu İçecek
Malzemeler (1 kişilik)
1 adet büyük şeftali
Yarım limonun suyu
1/2 çay brd. soğuk su
Yarım limon kabuğu rendesi
1 yemek kaşığı tozşeker (arzuya göre)
4 adet buz

Yapılışı: Şeftaliyi soyun ve doğrayın, blendera koyun. Limon kabuklarını, suyunu, şekeri, suyu ve buzu ekleyip blenderı çalıştırın. 30-40 sn çalıştırıp büyük bardağa doldurun.
Afiyet olsun.

Görüşmek üzere..

6 yorum:

  1. Sanırım şeftali frozen olmuş bu :) Çok iştah açıcı ve serinletici görünüyor.

    Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi farkettim su eklemesini yazmayı unutmuşum. Frozendan daha sıvı çünkü. Çook serinletici ve ferahlatıcı :) Teşekkürler ziyaretiniz için.

      Sil
  2. çok lezzetli görünüyor, en kısa zamanda deneyeceğim:)

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize sağlık bende tarifler bakıyodum buna rastladım deniyim dedim suan hala içiyorum cidden harika oldu ben 6 tane buz ekledım :)

    YanıtlaSil

Tasarım:Sawako Kuronuma