8 Aralık 2011 Perşembe

Bu Aralar Ben..


Mutfak maceralarım şöyle beklesin biraz daha, oralara giresim yok henüz. Bu aralar işyerindeki boş zamanlarımı, üstteki gibi resimler yapıp google plusın eğlenceli ve değişik conseptleriyle düzenleyerek geçiriyorum. Henüz çok kurcalamaya fırsat bulamamış olsam da fotoğraf düzenleme kısmına bayılıyorum google plus'ın. Blogumdaki resimleri de ayrıca orada arşivleyebiliyorum. Kendiliğinden bir albüm oluşturmuş bile. Ordaki fotoğrafları da kolayca bloguma yükleyebiliyorum.

Bu kitabı okuyorum. Sürükleyici ve çok etkileyici bir kitap. Bilmediğim birçok şeyi öğrenip araştırmama ve bilgilenmeme vesile oldu. Hatta bahsettiklerini hiç duymamış olmama da çok şaşırdım ve utandım açıkçası.


Burada çok çok çok fazla vakit geçiriyorum. Paylaşımlara bakarken kendimden geçiyorum. Üye olmak için de sabırsızlanıyorum.


Dün akşam Capitol çıkışı yakalandığımız yağmurda, minibüs beklerken gördüğümüz onlarca insanın otobüslere, dolmuşlara nasıl saldırdığını görünce, yeni aldığım botlarımın su geçirmiş olma ihtimalini bile unutup, kahkahalar atabilmeme şaşırıyorum. Ve saatler sonra o ihtimalin gerçekleşmiş olmasıyla çok üzülüyor, keşke bunlara verdiğim parayla bir Cat alsaydım, üstüne bir t-shirt bile alırdım diyerek hayıflanıyorum.

2 yorum:

  1. Çok şirin bi siteniz var..Valla tariflerde çok güzel.Havuçlu kurabiye tarifinizi yapmıştım geçen gün:)süper oldu.Bende bloğuma beklerim yeni bi blog..
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim. Deneyip beğenmenize çok sevindim. Havuçlu kurabiye yumuşak olduğu için yemesi çok zevkli.

    YanıtlaSil

Tasarım:Sawako Kuronuma