1 Ekim 2010 Cuma

Çikolatalı, Muzlu Muffinler

Kaç gündür kıvranıyorum şu muzlu kekleri yayınlamak için. Oturup, oturup kalkıyorum bilgisayarın başından. Nedense böyle bir antipati oluştu onlara karşı. Tarifte problem yok. Fotoğraflar da çekici. Ama yazacak birşey bulamıyorum. Sırf tarifi verip çıkmak da istemiyorum çünkü bu bir yemek tarifi sitesi değil. Bu benden birşey. İyi ya da kötü benim yaptıklarım, hayatımdan küçük bölümler var burada. Fakat son zamanlarda yazacak çok şeyim yok. Keçeye ve çizimlere olan ilgimi de kaybettiğimden ve sonuçta birşeyler yayınlamam gerektiğinden sürekli yiyecek tarifi yayınlıyorum. Ev-iş-kurs arasındaki hayatımda pek ilgi çekecek birşey zaten yok. (Ne kadar çok "birşey" yazmışım öyle ya) Öyle işte. Sonunda bugün de kalkmadan yazayım dedim.
Her zaman yaptığım çikolatalı muffin tarifini, 1 adet ezilmiş muz ekleyerek kullandım.Üzerlerini de muz dilimleri ve eritilmiş çikolata ile süsledim.


2 yorum:

  1. ben bu kekleri çok sevdim ... ilk yediğimde rejimdeydim ondan mıdır nedir acayip beğendim vede sevdim...har zamn yapmanı tavsiye ederim,hatta ve hatta bizede getirmeni dilerim.

    YanıtlaSil
  2. Merak ettim tadını....

    YanıtlaSil

Tasarım:Sawako Kuronuma