24 Kasım 2009 Salı

Sünger Bob

Bugün yeğenim okula gitmemiş. Bize geldi sabahtan. Yeğenim Sünger Bob hayranı. O yaşlardaki her çocuk gibi :) Ama bizimkisi her bölümü onlarca kez izlemiştir herhalde. Artık ezberlemiş, biraraya geldiğimizde bize de anlatıyor. En ince ayrıntısına kadar :))) Ne zamandır onun için keçe ile Sünger Bob yapmayı istiyordum ama yapıştırmak zorunda kalacağım için olsa gerek hep erteliyordum.
Keçeye dikiş çok yakışıyor. Zaten bence en önemli özelliği de o. Böyle ince işli şeyler yaparken dikiş olmuyor ne yazık ki. Keçe ince dikişi kaldırmıyor. Büyük büyük,göstere göstere yapmak gerekiyor dikişi. Ben de çok büyük boyutlarda çalışmadığım için bu tür ayrıntıları olanları yapıştırarak yapıyorum.
Güya bunu yeğenimle beraber yapacaktık :) Ben kesecektim o yapıştırma işlemini yapacaktı. Ama beyefendi bilgisayarın başında oyuna dalınca ikisi de bana düştü :) Ben de keyif alarak yaptım zaten.
Odasında bir iğneyle perdeye yapıştırılabilir. Veya arkasına yaptığım minik eklenti ile duvarda bir çiviye asılabilir.

7 yorum:

  1. Denizcim ben bayıldım bu sünger bob amacaya:))
    Ellerine sağlık ekmekte süper öpüyorum canım...

    YanıtlaSil
  2. çok şeker olmuş Deniz eline sağlık. benim yeğen de bir sünger bob hayranı :) ben de geçen yaş gününde kendisine sünger bob lu pasta yapmıştım:) onların mutlu olduğunu görmek çok keyifli oluyor. sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim güzel yorumlarınız için.

    YanıtlaSil
  4. Bayıldım bu süngere.Çocuklarımın favorisi.Ayrıca yorumun için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. nazlıda hayranı şimdi bu sünger bob un ee sanada 1 taned daha yapmak düşer şekerim:))

    YanıtlaSil
  6. Deniz teyze teşekkürler bunu yaptığın için :)

    YanıtlaSil

Tasarım:Sawako Kuronuma