10 Ekim 2013 Perşembe

Artanları Değerlendirmece: Çikolatalı Muslu Kuplar

Merhabalar.
Kakaolu kek yapmayı çok seviyorum. Kakao ve çikolata sayesinde kekin hem dokusu hem de yumuşaklığı bambaşka oluyor. O yüzden ne zaman acil kek yapmam gerekse elim kakaoya gidiyor.
Ancak pişen kekin tamamını bitirmemiz her zaman mümkün olmuyor. Genelde bozulana kadar masanın üzerinde kalıyorlar :S Ben de artık ikinci güne kalan dilimleri poşetleyip buzluğa kaldırmaya karar verdim. Böylece canım tatlı istediğinde kolayca hazırlayabileceğim kuplar yapabilirim.
İşte buzluğa kalkmış keklerimle yaptığım bir kup. Çok pratik ve kısa sürede hazırlanan çikolatalı musla beraber harika oldular.



Çikolatalı Muslu Kuplar
Malzemeler
Kakaolu kek dilimleri
Çikolatalı mus
Kekleri ıslatmak için vişne likörü (veya vişne suyu)
Vişne taneleri
Üzerine çikolata rendesi

Yapılışı
  • Çikolatalı kekleri 1cm kalınlığında dilimleyip, bir kısmını kupların dibine yerleştirin.
  • 1-2 kaşık vişne suyuyla ıslatın, vişne taneleri yerleştirin ve 1-2 kaşık mus yayıp tekrar kek yerleştirin.
  • Kekleri ıslatın, vişne taneleri serpiştirin ve mus sıkıp üzerini çikolata rendesi ile süsleyin.
Hepsi bu kadar :)


Görüşmek üzere..

4 yorum:

  1. Fikir süper, görüntü daha da süper, ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. benimde kek dendiğinde nedense hemen aklıma kakaolu gelir:) tatlı hem pratik hem lezzetli ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. Çok hoşuma gitti bu tarifin de :)
    Ellerine sağlık canım,şifa olsun inşAllah.
    Muhabbetle..

    YanıtlaSil
  4. Yaratıcı arkadaşım benim...
    Süper bir fikirmiş...
    Öpüyorum seni...

    YanıtlaSil

Tasarım:Sawako Kuronuma