20 Ocak 2013 Pazar

Mutlu Pazarlar

Bu fotoğrafı öyle çok beğendim ki buraya da koymak istedim. Dün akşam üstü oturduğumuz apartmanın karşısında çekildi bu fotoğraf. Tavuklardan korktuğum için erkek arkadaşımdan rica ettim çekmesini. Malum insanı görünce koşuşturuyorlar sana doğru :)) Beni kırmadı sağolsun.
Bizim sokağın karşısından bir otoban geçiyor. Kenarları da yeşillendirildi güzelce ağaçlar dikildi. Bu çalışmalar olmadan çok önce sokağımızın Selim amcası (diğer ablamın kayın pederi) orayı bahçe yapmıştı. Domates, biber, meyve ağaçları gibi bir sürü şey ekmişti oraya. Tüm sokak da faydalanırdı oradan. Yazın birer ikişer domates, biber toplanırdı. Sonra mahalleden çekemeyen biri şikayet edince belediye ağaçlar kalsın ama diğer bitkileri sökün dedi. Selim amca da dediklerini yaptı. Sonra da oraya bir kümes kurdu :) Bir sürü tavuğu ve horozu var şimdi. Belediye de bir şey demiyor orayı kullanmasına. Köye özleminden emeklilik sonrası böyle bir uğraş buldu kendisine. Çok da iyi etti. Bizlere de iyi geliyor. Yoldan geçen insanlar arabalarını durdurup bakıyorlar tavuklara. Hoşlarına gidiyor :)
İşte böyle, yukarıdaki horoz da henüz toy :) Ama maaşallah pek de güzel değil mi?


İyi Pazarlar.

11 yorum:

  1. mutlu pazarlar ablam
    sevgilerimi biraktim

    YanıtlaSil
  2. Ne mutlu .. Allah sindirsin inşallah. Sömestre tatilinde bize köy yolları açık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bir haber. Desenize dinlenecek, stres atacaksınız.

      Sil
  3. eskide vardı evlerin yanlarında böyle kümesler, şehir büyüdü tavuklarda yokoldu.Ne güzel bir resim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eskiden vardı evet. Apartmanlar büyüdükçe değişti herşey. Eskiden mahallelerde birer ikişer olurdu kümesli evler.

      Sil
  4. Çok hoş canım:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Tavuklar tamam ama sebze bahçesinin kalkması iyi olmuş bence. Çünkü otobanın yanında o kadar zehirli gaz mutlaka etkilerdi sebzeleri diye düşünüyorum. Ama horoz çok yakışıklı gerçekten. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç bu yönden düşünmemiştim :)) Doğru diyorsunuz.
      Horoz yakışıklı evet ama çok pozcu yaa baksanıza duruşa :)

      Sil
  6. Çok hoşsunuz:) Ben de aynı şekilde kedilerden korkuyorum. Ama ne korkmak. Kabuslar benim için. Allah bizim erkeklerimize yardım etsin işte napsınlar :))

    YanıtlaSil

Tasarım:Sawako Kuronuma