19 Eylül 2012 Çarşamba

Bu Aralar Ben..

Merhaba..
Bugünlerde hiç yeni bir tarif yazasım yok. Bekleyen tariflerim var aslında ama elim gitmiyor onlara henüz.

Haftasonu yaptığım denemelerden randıman alamadım :) Ya fotoğrafları kötü oldu, ya çekemedim, ya istediğim gibi olmadı falan..

Evet başlıyoruz.
Bu aralar ben..
Bol bol kek yapıyorum..

Arkadaşlarım için pişiriyorum..

Okumaya çalışıyorum :S Hepsinden bir fırt aldım..

Bir şeyler üzerinde çalışıyorum.
(Yukarıda da gayet rahat başlanan cümlenin sona doğru sıkıştırılmaya çalışılmasına bir örnek görüyoruz :))))

Procelerim için kuş tüyü çizmeyi öğrenmeye çalışıyorum.. Pek becerikli değilim o konuda.

Veee küçük bir soru. Blogumda birkaç değişiklik yapmak istiyorum fakat ayrıntı bilmediğimden beceremiyorum. Mesela Hakkımda kısmı için yukarıda sekme/sayfa olsun istiyorum. Fakat yapamıyorum. Nasıl yapabilirim bilen biri yardım edebilir mi?

Bir sonraki yazımın güzel bir tarif içermesini diliyorum.

Görüşmek üzere.

14 yorum:

  1. Bi dolu şey yapmışsın Deniz.
    Tarif de vermezsin bu defalık...
    Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Büşra. Bu seferlik olsun di mi ya :)

      Sil
  2. Deniz'ciğim eğer tariflerinin arasında varsa mısır ekmeği tarifi de verirmisin.
    Karadeniz'den bolca mısır unu aldım ve nasıl kullanacağımı bilmiyorum.
    Sevgilerimle canım.
    Not: yeni tarifler bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tariflerim arasında henüz yok mısır ekmeği. Ama geçen gün kuzenimde yediğim bir mısır ekmeği var. Eğer bulabilirsem tarifini yapmayı çok istiyorum ben de.
      Yeni tarifler de gelecek umarım yakında :)

      Sil
  3. Canım arkadaşların çok şanslı.İstediğin benim Kurabiye bloğumdaki gibi mi linki veriyorum.Oysa anlatırım:)))Sevgiler...
    http://deryaylasekerseyler.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet :) ondan istiyorum ben de. Çok memnun olurum :) Teşekkürler.

      Sil
  4. Hepsi çok güzel olmuş.Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Bu akşam bizde de kek vardı fakat diyet olduğundan yiyemiyorum, fakat çayın yanına da okadar yakışıyor ki:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pembe kekik, Teşekkürler.
      Zeynep'in evi, diyet de zor valla. Gerçi ben de yaptıklarımdan çok yemiyorum ama diyette bile olsam vazgeçmiyorum canımın istediğinden maalesef. O yüzden diyetlere ve sporlara devam :D

      Sil
  6. Deniz'cim kusura bakma çalıştığım için anca zaman buldum.hemen yazıyorum sana:)))
    Yerleşim'den Sayfalar linkini tıkla her sayfaya ne istiyorsan yaz istediğin gibi sırasını düzenle bu kadar:)))İnşallah yardımcı olabilmişimdir sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. kek cok guzl gorunuyor eşim pek kek yemıyor bu keklere de hayır denılmez hani, ben sevıyorum eve mısafır gelınce fırsat bu deyıp hemen yapıverıyorum,kitaplara gelınce ahhh nasıl can atıyorum okumak ıcın ama olmuyor işte 21 aylık kızım ve 15 günlük oğlum hiç müsade etmıyorlar tadını cıkar benım yerıme de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evde seven olmayınca koca bir kalıp kek yapmak da olmuyor hakikaten. Neyseki misafirlerin fırsat oluyormuş sana. Bebeklerle işin zor :) kitaba pek vaktin kalmaz. Kolaylıklar diliyorum sana. Teşekkürler ziyaretin için.

      Sil
  8. keklerin çok güzel ,bu ayarlar konusunda benim gibi yap,oraya bas,buraya bas,öyle en güzel öyrenirsin,kimisi siliniyoru,karıştırırken daha da güzel şeyler buluyorsun dermişim ,yine de sen bilenin tavsiyesine uy,kolaylıklar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Öyle de denedim oraya buraya basarak ama bişeyleri kaybederim diye tırstım açıkçası. Ama oldu şimdi, sağolsun Derya yardımcı oldu.

      Sil

Tasarım:Sawako Kuronuma