2 Mayıs 2010 Pazar

Kaşarlı ve Sucuklu Börek

Bol susamlı bu börekleri bu sabah yaptım. Kahvaltıda çok iyi oldu. Yapımı çok basit.
Sucuğu küçük küçük doğrayıp, tavada kavrulmuş biber ve domatesle karıştırdım. 1 yufkayı, yoğurt, yumurta, süt ve sıvıyağ karışımıyla ıslatıp ikiye katladım. 6 parçaya kesip hazırladığım içten koydum ve için üzerine de rendelenmiş kaşar peyniri serptim. Katlayıp, üst kısmını önce sütlü karışma sonra susam dolu tabağa batırıp, yağlı kağıt serilmiş bir tepsiye dizdim. Önceden 200 derecede ısıtılmış fırında 30 dk susamlar kızarana kadar pişirdim.
Değişik oldu hem.
Kahvaltı sofrası beklediği için fotoğraflara pek özenemedim. Kusura bakmayın :)

2 yorum:

  1. Ne güzel görünüyor Deniz, isteyince bak neler de yapıyormuş bizim aynagöz. Ordakiler çok şanslı ha... Ayrıca sen bunları yapıp yapıp yersin bi de iyice kilo alırsın diye korkuyordum ama yeni fotoğraflarına baktım da gayet iyi görünüyorsun. Sakın kilo alma, verilmiyor sonra...

    YanıtlaSil
  2. beğendim :)))))))))

    YanıtlaSil

Tasarım:Sawako Kuronuma